Eurocor și cursul de publicitate – Trei lucruri pe care le-am învățat până acum

 

Ultimele lecții pe care le-am parcurs din cursul de publicitate Eurocor mi-au plăcut în mod deosebit, în special pentru că abordează partea de etică în publicitate, dar și partea de publicitate în presa scrisă. Așa  cum am mai menționat în articolele anterioare, cursul de publicitate nu este doar un mijloc foarte bun pentru a învăța să faci o reclamă de calitate, dar înveți multe despre culisele publicității și începi să privești reclamele diferit. Așa ajungi să spui: „uite o reclamă bine gândită” sau, din contră, „cum de reclama asta a primit drept de difuzare”. Iată trei lucruri pe care le-am învățat despre publicitate datorită cursului.

   1. Detaliile contează!

Cred că este primul lucru de care te face foarte conștient. Unul din scopurile reclamei este acela de a vinde, iar pentru a atinge acest scop, fiecare detaliu trebuie să fie perfect. O reclamă care nu atrage și reține atenția, nu va vinde niciodată, de aceea totul trebuie gândit pentru a se plia pe profilul cumpărătorului ideal. Asta cuprinde totul de la alegerea culorilor până la numărul de cuvinte și dimensiunea fontului. Mesajul și imaginea contează, dar de multe ori sunt detaliile mici cele care fac diferența.

   2. Plătești pentru reclamă mai mult decât te-ai gândit

Clientul plătește pentru reclamă, mai mult decât ne place să credem. Dau un exemplu simplu din presa scrisă de exemplu. Cele mai populare reviste de modă, sunt 80% reclamă. Atunci când cumperi o revistă de modă, cumperi în mare parte multe foi cu reclamă și atât. Un experiment făcut de o tipă, (cred că e ușor de găsit pe net), în care rupea toate foile cu reclame din revistele de modă, și a rămas cu 20% din paginile pentru care a plătit. Tu pentru câtă reclamă cumperi de fapt?

   3. Reclama are nevoie de reguli

Nu poți face reclamă oricum și la orice. Dacă te-ai întrebat vreodată de ce o reclamă a apărut câteva zile la TV și apoi a dispărut, sau de ce online găsești și reclame cu conținut discutabil, ei bine explicația e simplă. Există o parte de etică a publicității care nu îți permite să ai orice fel de conținut în publicitate. Despre limitele morale ale reclamei, înveți în cursul de publicitate de la Eurocor.

Acestea sunt doar trei din multele lucruri pe care le-am învățat cu ajutorul cursului de publicitate de la Eurocor. Până data viitoare vă urez și vouă spor la învățat!

 

You may also like

Lasă un răspuns