Tips&Tricks: 3 sfaturi pentru organizarea eficientă a unui birou acasă

Ești unul dintre antreprenorii privilegiați care pot lucra de acasă? Pentru eficientizarea muncii ai decis să îți muți biroul în propria locuință? Aceste schimbări vor contribui, cu siguranță, la optimizarea activităților tale, însă trebuie să fii conștient de factorii externi care pot influența modul tău de lucru.

Odată instalat în noul tău birou, sunt câteva aspecte de care să ții cont pentru a nu fi distras de la muncă. Desigur, este mult mai comod să nu fi nevoit să pleci de acasă dimineața, însă acest lucru nu trebuie să amâne activitățile tale de peste zi. Spațiul de lucru trebuie să fie, la rândul său, bine delimitat, practic și să corespundă tipului de activități pe care le întreprinzi.

Află care sunt cele mai eficiente metode pentru a-ți organiza biroul:

  1. Lumina este foarte importantă și unul dintre factorii care contribuie la oboseala ta fizică. Tot mai mulți oameni se reorientează acum către becurile cu led, pe care le găsești pe site-ul http://www.catenaelectric.ro/categorie-produs/produse-cu-led/spoturi-cu-led/ al celor de la Catena Electric. Cu excepția faptului că acestea au o durată de viață de 3 sau chiar 5 ori mai mare decât becurile normale și consumă de două ori mai puțin curent electric, becurile cu led au avantajul de a emite o lumină foarte asemătoare celei naturale, care nu obosește ochii. În consecință, acestea sunt mult mai protectoare cu mediul și cu sănătatea ta, prin consumul redus și lipsa substanțelor chimice în fabricare.

  2. Munca de acasă este mult mai relaxantă, însă poate deveni cu atât mai eficientă, cu cât spațiul este organizat corespunzător. De aceea, asigură-te că ai mobila necesară pentru a-ți păstra în ordine documentele, cărțile sau ustensilele care trebuie să fie mereu la îndemână. Pentru aceasta, cauta biblioraftul preferat in gama de la Absolutoffice și suporturile necesare păstrării acestora. Evită să pui în aceeași bibliotecă materialele pentru muncă și alte lucruri care nu îți sunt necesare, deoarece sistemul de organizare al biroului tău de acasă trebuie să fie cât mai eficient posibil. Personalizează-ți spațiul cu tăbli magnetice, sisteme de afișare a informațiilor de care ai nevoie, chiar imagini și poze care să te inspire să lucrezi din ce în ce mai bine.

    1. Dincolo de aceste aspecte, ai nevoie de un birou pe măsură și un scaun confortabil. Spațiul tău de lucru trebuie să fie cât mai profesionist organizat, întrucât acest lucru sporește capacitatea de muncă și eficiența pe tot parcursul zilei. Nu este indicat să te rezumi, de exemplu, la masa din bucătărie și la un scaun oarecare. Achiziționează-ți un birou nou și organizează-l astfel încât să nu semene cu cele din clădirile corporatiste, dar nici cu canapeaua comodă din sufragerie.

Pentru a te bucura de rezultatele excelente ale muncii tale de acasă, este nevoie să găsești un echilibru între ceea ce înseamnă munca de birou și avantajul de a nu părăsi casa. Nu lăsa nimic să te distragă de la lucru și vei vedea că nu costumul sau pantofii cu toc sunt ceea ce aduc întotdeauna succes, ci angajamentul pe care ți-l iei față de activitățile de peste zi.

 

You may also like

Lasă un răspuns