Cum și de ce să te promovezi în mediul online?

 

Dacă nu merge Mohamed la munte, vine muntele la Mohamed! Dacă afacerea ta este muntele, e timpul să te apropii de Mohamed, iar în zilele noastre Mohamed înseamnă a-i găsi pe oameni acolo unde își petrec poate cea mai mare parte a timpului lor prețios: online. Mediul online nu mai este de foarte mult timp, doar o formă de destindere. Oamenii nu mai intră pe rețelele de socializare doar pentru a se distra sau doar pentru pierde vremea. Oamenii sunt consumatori avizi de conținut, conținut care atunci când este manipulat cum trebuie, le poate influența chiar și necesitățile. Ai o afacere? Uite ce trebuie să știi despre promovarea în mediul online?

   Nu subestima puterea promovării online

Dacă ești un antreprenor și ai observat că afacerea ta duce lipsă de vizibilitate, trebuie să începi să te promovezi online… ieri. Mai ales în prezent, nu îți poți permite să nu manifești adaptabilitate în afaceri. Dacă până acum funcționa să plătești pentru o reclamă în ziar sau pe TV, în prezent trebuie să ții pasul cu mediile în care lumea „pierde vremea”, deci petrece timp considerabil. Mediul online, mai precis Facebook, Instagram și YouTube, sunt medii de socializare și entertainment care îți pot ridica afacerea la un nivel de care să fii cu adevărat mulțumit. Competitorii tăi sunt deja acolo… tu ce scuză ai? A… nu ești cu tehnologia? Plătește  pe cineva care este, și care știe bine ce face. Dacă faci treaba cum trebuie, nu ai cum să dai greș.

    Adaptează-te la noile interese și preferințe ale consumatorilor și potențialilor clienți

Ești deja activ pe Facebook? Foarte bine! Dar sper că nu uiți de Instagram! Instagram devine ușor ușor o platformă care dă rezultate mult mai bune decât Facebook. Mai ales cu noile politici de afișare a conținutului ale platformei Facebook, dacă ai o afacere mergi fuguța pe Instagram. Facebook a început să șteargă postări de concursuri, dar și reach-ul paginilor. Ceea ce te obligă să plătești pentru reclamă, ceea ce la urma urmei nu este atât de greșit. Cu toate acestea, Instagram-ul pare a fi, cel puțin în prezent mai business friendly.

Apoi încearcă că stabilești bine cărui segment din populație i te adresezi și crează conținut adaptat intereselor lor. De exemplu, noua generație este foarte preocupată de siguranța și sănătatea mediului înconjurător. Este mereu un plus să evidențiezi faptul că ai grijă de mediul înconjurător, aproape indiferent ce fel de afacere derulezi.

    Promovează-te prin conținut de calitate

Pentru ca afacerea ta să aibă rezonanță online, află ce le place oamenilor și oferă-le un astfel de conținut, ba chiar mai mult. Cheia este creativitatea! Conținutul creativ este cel care atrage mereu atenția. Dacă nu ești o persoană creativă, plătește una să fie în locul tău.

Este important și să te promovezi prin imagine și video. Dar nu oricum. Toate imaginile și videoclipurile trebuie să aibă o estetică plăcută, atractivă. Altfel nu vei capta atenția oamenilor. Dacă tu nu poți, plătește persoane care pot să te ajute. Dacă alegi persoanele potrivite, vei constata destul de rapid că ai făcut cea mai bună alegere.

Deci spune-mi și mie. Care e pagina ta de Facebook și Instagram-ul tău. Poate cumpăr ceva de la tine.

You may also like

Lasă un răspuns