Cursul de publicitate Eurocor – Este suficient de captivant?

 

A mai trecut ceva vreme și a venit timpul să vă mai povestesc puțin despre experiența mea cu cursul ce publicitate de la Institutul Eurocor. Partea bună este că îmi place din ce în ce mai mult acest curs și de curând mi-am dat seama de ce. Este un curs care nu te plictisește, care te face să privești altfel publicitatea, reclamele și chiar modul în care cumperi și ceea ce cumperi. Asta deoarece pe măsură ce înveți despre modul în care companiile aleg să își facă reclamă, te prinzi și te motivele pentru care fac acest lucru ceea ce poate să îți ofere un indiciu despre calitatea produselor lor dacă ești perspicace.

Asa cum v-am mai spus, cursul de la Eurocor nu este greu de parcurs. Azi vă prezint alte două motive pentru care mi se pare interesant.

 

     Cursul de publicitate Eurocor – Cuvinte cheie și simboluri pe margine

Îmi place la nebunie cum cei care au conceput cursul au ținut cont de puterea impactului vizual asupra memoriei. De asemenea, apreciez mult când companiile valorifică la maxim spațiul pe care îl au. Așa se întâmplă în cazul cursului. Marginile sunt folosite pentru a-ți atrage atenția asupra unei informații importante, sau pentru a marca ideea principală sau subiectul dezbătut în paragrafele alăturate. Astfel cât recapitulezi sau trebuie să îți faci tema, este mult mai ușor să găsești și să îți amintești cele mai importante informații.

      Imagini cu efect

Îmi place mult faptul că este un curs interactiv. Pe lângă exerciții și exemple, cursul include și multe imagini, tabele sau diagrame care să te ajute să înțelegi cât mai bine cum se aplică informația pe care ai parcurs-o și de ce este important să o pui în aplicare. Astfel îți dai seama că ceea ce citești și înveți nu sunt doar cuvinte pe o foaie, ci sunt principii care se aplică în publicitate și pe care le poți implementa pentru a te promova sau pentru a-i promova pe alții.

Personal, găsesc cursul foarte util pentru bloggeri și în general pentru cei care trebuie să se promoveze în social media. Asta pentru că te ajută să folosești principiile care stau la baza publicității, combinate cu strategiile de promovare puse la dispoziție de aceste platforme, pentru a obține cele mai bune rezultate.

Până la următorul update, urați-mi spor la învățat :P!

You may also like

Lasă un răspuns