Cum ne îngrijim ochii? – Trei sfaturi practice

„Admiri” un ecran mai bine de 8 ore în fiecare zi? Este foarte posibil ca ochii tăi să aibă mult de suferit. Iată ce poți face pentru a prevenii afecțiunile oftalmologice.

Sunt vinovata! În majoritatea timpului ochii mei privesc insistent nimic altceva decât un ecran. Indiferent că este vorba de laptop, tabletă, telefon sau televizor, ideea este că îi folosesc din plin și că îi obosesc destul de tare. Și tu ăsta care citești articolul… știu că faci la fel. Deci ce să facem ca să nu orbim înainte de vreme? Iată trei sfaturi:

   Exerciții

Simplu. După 30 de minute de holbat la un ecran, este tipul să faci câteva exerciții. Nu e nimic complicat și nici nu o să transpiri. Dar, atenție! Frecatul ochilor nu este un exercițiu. Este o traumă pentru ochi, așa că dacă nu mai ești un bebe nu mai ai nicio scuză să faci asta.

Vorbim de exerciții simple. Închiderea și deschiderea repetitivă a pleoapelor, privirea degetului în timp ce îl mișcăm în stânga și dreapta, precum și concentrarea la un deget sau un creion în timp ce îl depărtăm și apropiem de ochi, astfel încât să ne uităm cruciș.

   Picături de ochi

Specialiștii recomandă un lavaj zilnic al ochilor cu picături de ochi, sau așa numitele lacrimi false. Acestea previn infecțiile oculare, și contribuie la sănătatea ochilor. Dacă ochii sunt adesea roșii, te confrunți cu senzația de usturime și de uscăciune, este foarte probabil să ai nevoie de picături de ochi. Picături oftalmice ieftine pot fi recomandate de medicul tău, mai ales dacă poți lentile de contact. Sfatul meu este acela de a alege picături de ochi fără conservanți. Dap, și picăturile pentru ochi pot avea E-uri. Pentru a le alege pe cele mai bune, și a găsi picături oftalmice ieftine, îți recomand să cauți online. Așa vei găsi cele mai bune prețuri.

   O alimentație sănătoasă

Știuuu, și eu sunt sceptică, dar o hrană corespunzătoare, cu vitaminele necesare și substanțele benefice, se poate dovedi eficientă. Plus că nu e ca și când trebuie să mănânci morcovi și fulgi de ovăz în fiecare minut. E bine să consumi așa: fructe de pădure vara, citrice iarna (evident), pește gras (sau pește în general), ouă (dacă ești milionar – iarnă 2017 reference), migdale (yumm), și salată. Hai că nu e greu!

Acestea au fost câteva sfaturi pe care le-am găsi și eu. Hai să vedem bine zic :)!

You may also like

Lasă un răspuns