Un eveniment de succes – Care este secretul?

 

În ultima vreme m-a interesat foarte tare partea de îmbinare a promovării online cu cea offline. Poate și pentru că tocmai  am început un curs despre publicitate, dar există multe avantaje atunci când ajungi la om și în offline, și parcă așa e cel mai bine. Ei bine, evenimentele de lansare de produs, conferințele sau expozițiile, etc prind foarte bine pentru promovarea în offline, dar și în online. Deși nu intenționez să organizez un eveniment în viitorul apropriat, mi-ar plăcea să fac un „blog-meet” atunci când va fi cazul. În cazul în care îți dorești să organizezi un eveniment pentru firma sau brand-ul tău, iată trei metode care te ajută să tragi maxime beneficii în urma organizării acestuia.

1. O atmosferă „ca la mama acasă”

Dacă vrei ca evenimentul pe care îl organizezi să se traducă în vânzări mai târziu, este foarte important ca oaspeții să fie primiți cu căldură, iar atmosfera să fie una destinsă. Dacă lansezi un produs cosmetic, încurajează-i să se joace cât vor ei cu produsul respectiv. Dacă lansezi o carte, rezervă un timp special pentru a le permite invitaților să vorbească despre cărțile preferate. Alege „oameni strategie”, foarte sociabili să pozitivi care să îi abordeze pe cei care nu prea își găsesc locul. Este foarte important ca lumea să se simtă bine la evenimentul tău. Dacă oamenii se vor simții bine, vor asocia acel sentiment de bine și bucurie cu imaginea brandu-ului tău. Ei se vor simți îndemnați să cumpere de la tine, și cu siguranță te vor vorbi de bine.

2. Un stand publicitar

Stand publicitar la un eveniment? Da! Este cea mai simplă metodă de a îmbina promovarea online cu cea offline. Vorbesc despre un stand publicitar popup wave textil sau de un stand publicitar drept de 300 cm. Este „scuza” perfectă de a-i determina pe invitați să posteze pe rețelele de socializare poze cu brand-ul tău. Practic ei îți fac deja promovare online.

Un astfel de stand publicitar popup wave textil constă într-o pânză fixată pe un cadru de metal, foarte stabil. Imaginea finală va fi foarte elegantă și foarte profesionistă. Acum ai posibilitatea să îți personalizezi un astfel de stand publicitar drept de 300 cm la un preț foarte bun, pe care îl vei recupera oricum din vânzările care vor apărea în urma promovării. Alege o imagine creativa în care logo-ul brand-ului să se vadă clar. Încurajează invitații să se pozeze cu acest stand în fundal. Cu siguranță vor distribui pozele în social media.

3. Mici atenții

Nu lăsa invitații să plece acasă cu mâna goală. Chiar dacă nu pare, faptul de a le oferi cadou produse gratuite sau obiecte personalizate cu logo-ul firmei, nu are un preț mare. Cadoul care va ajunge la ei, este foarte probabil să se regăsească într-o poză de pe pagina lor de profil. Și, chiar dacă nu ajunge în social media, oamenii iubesc să se laude cu lucrurile pe care le primesc, așa că le vor vorbi cu siguranță cunoscuților despre produsele tale.

Acum că ai rețeta perfectă pentru un eveniment plin de succes, trebuie doar să îl organizezi, să îl anunți, și să mă inviți și pe mine desigur. O să îmi fac poză cu panoul publicitar, și abia aștept cadoul de la tine. Deci… ne vedem la eveniment?

You may also like

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *