Pisicile Războinice – Erin Hunter – Recenzie carte by Luiza

Uite că a venit vremea să introduc în blogul nou și o prezență ceva mai tânără și mai fresh decât mine, dovada vie că tinerii încă citesc. Surioara mea Luiza vă vorbește despre cartea Pisicile Războinice de Erin Hunter, carte ce a creat isterie printre copii, adolescenți și nu numai, pe care o găsiți la Editura All aici. Ok să o lăsăm pe Luiza să își facă treaba deci.

Bună! Probabil unii cititori vor știi cine sunt, având în vedere că eu scriam articole pe blogul lui Hadasa încă de când nu era .ro, poate unii știți că eu sunt sora mai mica a Hadasei, dacă nu, hei, salut! Eu sunt Luiza și ce pot spune, ador pisicile. De aceea astăzi vom vorbi despre cartea Pisicile Războinice – În inima pădurii de Erin Hunter, prima carte din serie.

O să încep foarte direct și o să scriu așa cum mă simt eu mai bine. Ce să vă spun despre carte?

Mi-a plăcut? Da m-a lăsat în suspans și vreau neapărat să văd ce se mai întâmplă cu un anumit secund *gheară de tigru* și dacă vrei să știi unde a dispărut pisica ta mult iubită asta e cartea perfectă pentru tine. Acum știu ce face motănelul meu Simba. (Simba e motanul nostru roșcat care lipsește de acasă de vreo 2 luni, dar noi încă îl așteptăm pentru că a mai făcut asta și anul trecut.)
    Cartea e despre un motănel numit roșcovanul *mi se pare un nume adorabil* care s-a săturat de viața lui de motănel de casă și vrea să trăiască în pădure, să aibă parte de aventuri, și să prindă un șoarece, cum a visat de multe ori că va face. În acea pădure există patru clanuri, clanul tunetului, clanul umbrelor, clanul vântului, și clanul răului. Mai este și clanul stelelor dar ăștia sunt doar războinicii care au murit. Un fel de rai al pisicilor presupun… . Clanurile astea se bat pentru teritoriu pentru că nu au suficientă hrana, iar dacă nu vă place când pisicile mor, nu citiți având în vedere că din titlu se spune: pisicile războinice – război – multe decese…

Pe parcursul poveștii roșcovanul – sau labă de foc –  se întâlnește cu un vechi prieten din tărâmul două picioare (unde stau oamenii), și își dă seama că nu îi e dor de vechea viață de motan, și decide să se alăture clanului tunetului pentru a deveni un războinic adevărat și a trăi viața la care a visat mereu.
   Ce mai e fain e că în carte la început există o hartă cu locurile în care călătoresc pisicile, și unde sunt clanurile lor, etc. De asemenea, are o listă cu numele tuturor în caz că nu știi cine e cine și mi se pare super de ajutor având în vedere că sunt multe pisici.
   O recomand? Da, dacă îți plac pisicile e bună pentru orice fel de persoană. Am simțit bucurie, suspans, nervi, cam cum ar trebui să mă facă o carte să mă simt ca să îmi placă cu adevărat. Cartea are multe volume care nu cred că au apărut toate în română și abia aștept să am nervi din cauza așteptării, dar hei nu e ceva rău pentru că atunci când o să apară, o să fiu și mai fericita!
    Dacă ai nevoie de drăgălășenie totală ASTA e cartea pentru tine. Apropo știați că scriitoarea are și cărți despre urși și căței? Presupun că sunt similare deci e mișto că o să vreau sa le citesc și pe alea. Ok pupici!
    Sora mea în varianta ei cea mai pură și sinceră. Aștept părerile voastre în comentarii.

You may also like