Cinci alimente esențiale în lupta cu boala

 

    Trăim timpuri în care, paradoxal, faptul de a întreține un stil de viață sănătos este din ce în ce mai greu. Alimentația joacă un rol important în buna funcționare a organismului. Nu este niciun secret că o alimentație proastă va conduce la o sănătate proastă. Deși poate părea greu și obositor să te gândești mereu în ce măsură îți va afecta un anumit aliment sănătatea, poți face câteva alegeri simple care îți vor îmbunătăți considerabil stilul de viață. Iată cinci super-alimente care îți fac viața mai ușoară.

     Pește

   Este recomandat să consumi pește de două ori pe săptămână, fiert, copt sau la grătar. Peștele conține cantități considerabile de Omega 3, acizi grași sau colesterol „bun”. Luptă cu succes împotriva afecțiunilor de natură cardiacă. Cele mai bune alegeri sunt: somonul, tonul, heringul, sardinele sau păstrăvul.

    Nuci și migdale

 

   Nucile și migdalele sunt adevărate bombe de proteine. Porția zilnică recomandată este de 22 migdale su 7 nuci. O porție doar atât de mică este echivalentul proteic a 30 de grame de carne, și trebuie să îți spun că eu nu mă pot abține și consum mult mai mult decât doza recomandată. Pe lângă proteine, mai conțin cam orice ți-ai putea imagina: fosfor, zinc, cupru, fier, potasiu, vitamina E. În plus, nu conțin colesterol ceea ce poate contribui la tratarea bolilor cardiace.

     Fructe de pădure

 

    Probabil cea mai bună sursă de antioxidanți o vei găsi în fructele de pădure. Afinele, murele, zmeura și căpșunele sunt bogate în antioxidanți și luptă împotriva bolilor cardiovasculare. De asemenea, joacă un rol important în prevenirea cancerului. Așa că, asigură-te că vei profita de ele la maxim în sezon.

    Broccoli și conopidă

 

    Au puține grăsimi și calorii. Surprinzător sunt legume bogate în Vitamina C și în Vitamina A. Luptă cu succes împotriva cancerului și sunt bogate în fibre. În plus, sunt delicioase și pot fi incluse cu ușurință în orice dietă.

      Roșii

 

    Vitamina C, Vitamina B, fier și potasiu. Toate într-o singură roșie pe care o includem atât de des în salate. Pe timpul iernii, bulionul de casă poate fi alternativa potrivită. Este un aliment important pentru că luptă împotriva cancerului și scade riscul declanșări unui infarct.

    Toate informațiile de mai sus le găsiți în cartea „Medicina Naturistă –  Clinica Mayo” de la Editura All. Este o carte care abordează formele de medicină alternativă în mod inedit. Îți oferă o perspectivă onestă asupra valabilității acestor alternative. E produsul acesta naturist atât de lăudat cu adevărat eficient? Vei afla din această carte. Conține teste de autoevaluare a sănătăți, precum și cele mai bune tratamente pentru diferite afecțiuni. Este  o carte la care s-a muncit enorm, vei observa asta cu fiecare pagină. Paginile sunt lucioase, hârtia este de calitate superioară și este gata să o răsfoiești în voie.

You may also like

20 de comentarii

    1. Iti dai seama ca nu fac miracole. Dar nu poti nega ca au beneficii semnificative pentru organism. Eu cel putin, altfel ma simt dupa o portie buna de nuci de exemplu.

  1. Ce sfaturi bune, mai greu de pus in practica la partea cu broccoli in ceea ce ii priveste pe copiii mei….in rest, nu am probleme cu ei, mananca multe fructe si legume, iar peste luam direct de la pescari pentru ca vreau sa le asigur macar 2 mese pe saptamana cu preparate din peste.

  2. As manca mai mult peste daca ar proveni dintr-o sursa si as fi convinsa ca e proaspat. Cu fructele stau bine si imi plac la nebunie. Rosiile imi plac mai ales cand sunt in sezon si sunt gustoase!
    Ah, si conopida si broccoli de cand am invatat sa lecgatesc sunt preferatele mele!
    Trebuie sa avem mai multa grija de noi!

    1. Te inteleg la faza cu pestele. Cnadva obisnuiam sa il mancam proaspat. Mai mergeam si noi la pescuit. Acum insa mergem la risc de fiecare data…

  3. Eu am descoperit ca migdalele fac minuni contra arsurilor la stomac.
    Daca abisnuiesti sa gatesti multe prajeli, sau consumi multe alimente acide, arsurile pot deveni foarte frecvente.
    Migdalele isi fac efectul instant. Nu iau niciodata medicamente pentru stomac de cand am descoperit asta.
    Si cred ca si bananele sunt foarte bune pentru diverse probleme.
    In schimb de brocoli nu stiam ca are vitamina C

  4. Sa stii ca este tot mai greu sa gasesti fructe naturale, majoritatea sunt tratate cu fel si fel de tampenii pentru a fi cat mai mari. Legat de peste, noi in general preferam sa il cumparam viu, macar asa scapam de ideea ca a fost congelat.

  5. Sunt de acord ca ar trebui sa mancam toate aceste alimente ca sa ne mentinem sanatosi. Din lista ta doar cu broccoli nu ma inteleg prea bine dar ii place baietelului meu.

  6. Rosia e singura leguma care chiar imi place, pe langa cartof adica :)) Iar fructele de padure sunt preferatele mele. Dupa peste nu ma omor, mananc ton la cutie si cam atat. Nu cred ca e prea sanatos.

Lasă un răspuns