Promovează și în offline – Încearcă un People Stopper!

Fără doar și poate, internetul este un spațiu în care reclama se simte acasă. Cu toate acestea, cele mai crude și nerafinate metode de publicitate în offline sunt încă foarte eficiente, și în unele cazuri chiar necesare. Deși nu sunt neapărat recomandat pentru promovarea afacerilor din mediul online, panourile publicitare numite și people stopper pot fi foarte eficiente în cazul unui magazin sau a unui restaurant.

    Ce este un People Stopper?

Denumirea „people stopper” poate părea cel puțin bizară întrucât se traduce „opritor de oameni”. Totuși, această denumire reflectă perfect modul în care oamenii reacționează la acest tip de publicitate, pur și simplu se opresc. În România aceste panouri mai sunt numite și „capre”, sau panouri publicitare în A. Practic este un panou publicitar mobil, de dimensiuni medii care poate fi poziționat în fața magazinului sau a restaurantului.

   Care sunt avantajele folosirii unui People Stopper?

  •     este un panou publicitar care poate fi amplasat cu ușurință de oricine.
  •     nu este greu și se poate manevra rapid
  •     datorită foliei de PVC, panoul este protejat de factorii de mediu agresivi precum ploaia sau       vântul
  •     este o investiție mult mai economică decât fluturașii stradali spre exemplu, întrucât îl              cumperi o dată și îl folosești pentru o perioadă îndelungată.
  •     nu ai nevoie de autorizație pentru a-l amplasa
  •     nu este un panou publicitar scump. În general nu depășește 300 de lei.

    Cum să îl folosești pentru a avea cele mai bune rezultate

  • Folosește fotografii profesionale și concentrează-ți atenția asupra fotografiei
  • Asigură-te că va conține culori vibrante car vor capta privirile trecătorilor
  • Evidențiază textele importante. De exemplu, un preț redus va apărea cu caractere mai mari decât restul textului.
  • Mizează pe umor și originalitate! Încearcă să folosești imagini sau fraze originale care să le stârnească oamenilor o stare de bine, Ei vor asocia mai apoi acel sentiment, cu imaginea afacerii tale.
      Azi e mai greu ca niciodată să captezi atenția oamenilor, de aceea e necesar să folosești cu cap mai mult decât o singură metodă de promovare. Învață de la companiile mari și de succes și vei afla care sunt cele mai eficiente metode în cazul tău. Combină promovarea din online cu cea din offline. Poate te gândești că oamenii nu se mai uită pe unde umblă din cauza telefoanelor mobile. E mai eficient să apelezi la un Facebook Add, de exemplu. Îți dau dreptate, dar asigură-te că atunci când se vor împiedica pe trotuar pentru că se uită pe Facebook în timp ce merg, se vor împiedica de panoul tău publicitar!

You may also like

4 comentarii

Lasă un răspuns